woensdag 25 juni 2008

China, de kogel is door de kerk

Pattaya, 25/06/2008

Helaas heb ik de plannen voor China en Vietnam overboord moeten zetten. Inderdaad helaas want alle gemaakte kosten zijn tevergeefs geweest en dat is in totaal al gauw zo'n 250 Euro.
Maar niet getreurd! Henk is weer in Thailand aangekomen en nu is hij van plan om zijn leven te beteren met als gevolg dat hij met me mee gaat naar Maleisië en Zuid Thailand. De tickets zijn al gekocht en betaald en ik hoop dat hij deze keer niet afzegt! Voor mij is het een gemakkelijke trip omdat ik langs alle voor mij bekende plaatsen in Maleisië ga. Daarna wordt het een beetje spannend omdat we dan door het onrustige zuiden van Thailand trekken. Narathiwat en Songkla voor een dagje of zo en dan verder naar de vakantieparadijzen van Ko Samui en Phuket. Vanaf hier langzaam maar zeker weer richting Bangkok. Henk vindt drie weken een beetje te lang dus zal hij waarschijnlijk ergens onderweg afscheid van me nemen en op zijn eigen houtje terug gaan naar Bangkok.

Vanaf donderdag drie juli verschijnen er dus weer nieuwe verhalen, tot dan.
Copyright/Disclaimer