maandag 12 november 2007

Thailand, keelontsteking

Pattaya, 12/11/2007

Morgen zou het dan zover zijn. Ik zou vertrekken naar zuid Laos voor een tour van een week of vier.
Helaas, net als vorige keren heb ik in het hotel in Singapore weer een zware verkoudheid opgelopen. Weer in kamer 410! Het is nu toch echt de laatste keer dat ik daar heb geslapen, de volgende keer ga ik proberen iets luxueuzer te slapen en ik ben ook bereid om daar wat meer voor te betalen. Zuinigheid is niet altijd een goede raadgever.
Nu twee weken na aankomst in Thailand lig ik nog steeds het grootste gedeelte van de dag op bed. Na een flinke berg medicijnen is de koorts nu weg maar mijn neus zit nog steeds dicht en het drukkende gevoel in mijn schedel maakt me duizelig. Ik ben ook snel moe en na het eten slaap ik meteen weer een uur of twee.
Gelukkig heb ik mijn laptop en kan tijdens de weinige momenten dat ik mij goed voel in ieder geval nog wat schrijven. Voor nu is het uitzieken en ik hoop volgende week met een week vertraging alsnog op pad te gaan. Ik hou jullie op de hoogte.

Copyright/Disclaimer