dinsdag 21 november 2006

Singapore, Kerstsfeer in Singapore

Singapore 21/11/2006 Nou, Dat was dan de eerste dag en ook meteen mijn eerste poging om een weblog te maken. Ik was extra vroeg wakker, vijf uur, heel slecht geslapen en om eerlijk te zijn toch wel een beetje stress om te laat op te staan en mijn vlucht te missen. Inpakken was in een poep en een scheet gebeurd en om acht uur zat ik in de taxi op weg naar de nieuwe luchthaven. Ik was benieuwd wat mij te wachten stond, ik had al veel gehoord en gelezen over de nieuwe luchthaven en de meeste berichten waren niet te positief. Eenmaal binnen in de vertrekhal was ik meteen onder de indruk. Het is wel mooi, maar anders dan KL, Singapore of Hong Kong. Het is namelijk niet af. Ze hebben zo moeten haasten dat je letterlijk voelt dat de laatste arbeider de tent met grote haast heeft verlaten. En wat nog het ergste is, het is niet schoon! typisch Thais, te veel restaurants voor te weinig mensen maar schoonmaken, ho maar. Als het er na twee maanden al zo uit ziet dan hou ik mijn hart vast voor over twee jaar. De vlucht was goed en ik was een half uurtje later in mijn hotel. Daar stond mij ook alweer een verrassing te wachten. De prijs was met 20% verhoogd sinds juli. De volgende keer maar een ander hotelletje proberen! Een eerste biertje smaakte mij bijzonder goed, deze werd gevolgd door een vegetarische bami goreng en een ijsje. Tijdens mijn avondwandeling zakte het eten uitstekend en ook de vele kertsversieringen droegen bij aan de plezierige wandeling. Ik ga dus niet al te laat naar bed zodat ik morgen een fijne lange dag voor mij heb. Ik ondervindt wat problemen met het uploaden van de foto's en mijn weblogmenu is in het chinees!!! Ik probeer dit later in de week te fixen.
Copyright/Disclaimer