vrijdag 24 november 2006

Singapore, De krampen

Singapore 23/11/2006

Dat was me het nachtje wel. Na een paar biertjes en een naan broodje met vis dacht ik dat het wel goed slapen zou zijn. Nee dus, draaien en krampen. De koorts was erger, ik rilde gewoon toen ik opstond. Ik heb twee anti poeppillen genomen als voorzorg maatregel. Ze werken wel maar het slechte spul blijft binnen. Misschien is al dat zeer gekruide eten ook niet goed voor mij? Mijn idee was om het rustig aan te doen. Gelukkig zijn er altijd, schone, toiletten beschikbaar in Singapore. De wandeling ging nu eens in een andere richting. De Maleise buurt met zijn Nasi en Sultan Moskee. Een welkome verandering, omdat ik s’morgens deze blog maak ga ik er pas net voor de middag op uit. De lunch zou dus in deze buurt kunnen worden genuttigd. Alhoewel, morgen ga ik naar Maleisië. Het eerste nieuwtje wat ik zag was een oude islamitische begraafplaats. Deze had waarschijnlijk lang geleden aan de buitenkant van de kampong gelegen. De lunch ging niet door wegens gebrek aan keuken personeel. Dan maar de stad in. Ik moest nog een paar wandelschoenen kopen en voordat ik mij daar aan waagde ging ik eerst Chinees eten, 3,50 euro incl. een cola. Geweldig!!!! Morgen heb ik de verplaatsing naar Kuala Lumpur en ik voel mij nog steeds niet 100%. Ik heb maar een biertje op, ze smaken me ook niet. Na het avond eten ben ik dan ook naar mijn kamer gegaan en ben vroeg gaan slapen. De wekker staat op half zeven!! Ja, dit hoort er ook bij.
Copyright/Disclaimer