zondag 27 januari 2013

Thailand: Terug in Bangkok

Bangkok (93 Building (210)

Ik weet het zelf ook niet waarom we deze keer terug zijn gegaan naar Pattaya? Eigenlijk hebben we er helemaal niets te zoeken! Eerst haasten om naar het Ekkemai busstation te komen, in een recordtijd je lunch naar binnen werken.

Met de bus naar Pattaya waar we om half zes aankomen en dan snel naar de markt om een paar biertjes met mijn vrienden te drinken. Om acht uur een pizza bezorger bellen, opeten en om elf uur naar bed want je bent te moe om nog uit te gaan. Ik heb er dus mijn twijfels over of we over twee weken weer voor een weekend naar Pattaya gaan.

Op zaterdag wordt het wel wat beter. Een ontbijt bij Crazy Dave’s restaurant. Een vriend helpen met zijn computer en een paar koude biertjes wanneer het werk gedaan is. Lyka is met een vriendin naar de film dus blijf ik maar in de Boxing Roo voor een volgende reeks koude Leo biertjes.
Het is al half negen wanneer we op pad gaan voor het avondeten. De afspraak voor het diner om mijn verjaardag nog een keer te vieren . Een heerlijke biefstuk bij Patric’s Belgian Restaurant.

En dan is het alweer over tienen en drinken we nog een paar biertjes met vrienden en de zaterdag is ook verleden tijd.
Op zondag slapen we wat langer dan gewoon en Lyka moet ook nog op een Filippijnse vriend wachten want ze heeft belooft om kleding voor een vriendin in Bangkok mee te brengen.
En zo komen we pas om half zes weer in Bangkok aan. Een weekend weg en meer geslapen en gereisd dan netto tijd in Pattaya besteed. Ik denk echt dat we de volgende keer gewoon in Bangkok blijven. Dan hebben we in ieder geval drie dagen om wat te doen.
Om half tien gaat op zondag het licht uit want we zijn doodop. Lyka morgen weer nar school en ik verder met de projecten waar ik mee bezig ben.
Buiten horen we het gerommel van de donder langzaam dichterbij komen. Regen in Bangkok, verkoeling in de nacht. Welterusten.
Copyright/Disclaimer