zondag 18 april 2021

Nederland: Het wordt spannend

 Zaltbommel (Achter het huis), zondag 18 april 2021

Morgen heft België de inreisbeperkingen voor toeristen op. Er wordt nog wel geadviseerd om thuis te blijven en niet onnodig te reizen maar wij zitten voor mijn gevoel al veel te lang opgesloten! Ik wacht nog op een klein, maar toch essentieel, onderdeel van de camper en zodra ik dat heb ingebouwd staat er ons niets meer in de weg om een paar dagen naar onze zuiderburen te gaan. Laten we hopen dat ze niet op andere gedachten komen en net zo’n zwalkend beleid hebben als Rutte en de Jonge?


Voor nu het op een na laatste verhaal van 2020.
 
2020-01-26_115705headblogw


Het is een vreemd gevoel dat ik op een na alle verhalen van 2020 heb geschreven en gepubliceerd. Zover ik kan nagaan is me dat nog nooit gelukt. Er zijn eigenlijk maar heel weinig dingen in mijn leven die ik helemaal heb afgemaakt!


Veel plezier bij het lezen en we hopen volgende week verhalen uit Vlaanderen te plaatsen. 
Copyright/Disclaimer